Kdo je kdo

Kontakt sparta.praha@sezn...
.: Chcete vědět více? :.

Nástěnka

Ski areál BRDY - Těškov - Strašice + aktuální stav sněhu a lyžařských stop 2022/235. 12. 2023
4.12.2023 projeta stopa Těškov v délce 21 km -Těškov - Holoubkov- Mýto lyžování pěkné
3.12. Ski Strašice -
...více

2022 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.
2022 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.24. 06. 2022
Vzhledem k zákonné povinnosti vybírat členské poplatky, prosím všechny členy ACS, kteří mají licenci ČSC o uhrazení
...více

Fanshop AC SPARTA Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,
Fanshop AC SPARTA  Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,5. 10. 2016
Dresy a kraťasy a další oblečení cyklistické Sparty můžete získat přímo přes http://www.sparta-cycling.cz/fanshop

Všechny zprávičky

Kalendář

Tour de Brdy 8.červen 2024 Info
8. Červen 24 - So, 13:00
Silniční a gravel klasika po vrcholcích Brd se startem ve Strašicích ve sportovním areálu. přihlášky již na www.4timing.cz

Více událostí v kalendáři

BikeStream
Cyklistický webzine
Penzion - Výhledy na Brdy
Pronájem apartmánů/ penzion a ubytování od 290,- Kč/osoba v Těškově na Rokycansku.
V zimě běžecké lyžování ve Ski areál Těškov a v létě cyklistika nejen v Brdech. Dostupnost 3 km od dálnice D5 exit 50.
Tomáš Hrubý - Axiory
Portfolio management - Tomáš Hrubý

Více odkazů.

Článek

Radek Procházka /CK Královice - pohled z pelotonu při Tour de Brdy

Čt - 15. Říjen 2009, 19:32 - Zdeněk Rubáš

Poslední závod sezóny a ten nejhezčí...

Mnozí odrazeni náročností tratě a vloženým šotolinovým úsekem. Zbytečně... Já říkám, kdo se bojí defektů, ten defektí...
Ale teď už k průběhu.
Ještě brzo ráno mě děsí bubnující slejvák na rozestavěné podkroví... ale už je zaplaceno, takže jedu v každém případě.

Tour de Brdy
....převzato z http://www.ondrej-vojtechovsky.cz/mytreneek/index.php?a=blogy/blog&nick=prochar1&id=634
Poslední závod sezóny a ten nejhezčí...

Ale teď už k průběhu.

Od začátku je pořadatelsky vše perfektní.. i když i to parkování mohlo být zdarma, když už jsme neplatili za vstup (vjezd) do areálu Zbirožského zámku. Letos v létě jsem byl na tomto krásném zámku vůbec poprvé na vejletě. Po zaparkování potkávám bývalého kolegu ještě z dob mého působení v KPO Petra Bartoše (stále KPO). Jdeme k prezentaci. Tam žádný problém, dostanu krásné číslo 17 a tašku s krásnými dárky, jako jsou letní a zimní ponožky (to startovné není vůbec drahé, ještě když k tomu připočteme pořádnou porci jídla po závodě).

Čekání na start je trošku dlouhé, trávím ho kvůli nevlídnému počasí v autě. 20 minut před startem se již pohybuju u startu.

Start. Nejprve výjezd ze zámeckého parku. Stavím se dopředu, abych pak nemusel nic dojíždět. Jenže vodící motorka zapomíná zahnout doprava a zastavuje, třetina balíku jede špatně. Takže se vracíme a přední místa jsou ta tam. Sranda na začátek musí být :). Říkám, že jsme to už taky mohli objet hlavní bránou... No nic. Sjedem po klouzavé cestě plné listí dolů ze zámeckého kopce na hlavní, kde se na chvíli začíná jet... za chvíli jsou už sparťani všichni vpředu, takže se přestává jet. Na Křižovatce u Lhoty pod Radčem zdravím Aleše Hanouska a konečně se otáčíme po větru (vítr je docela silný, alespoň trošku rozhání mraky). Jsme zhruba na 4. km. Ve předu jednou dva sparťani a opodál další dva a tam se taky někde pohybuju. Vpředu jedou asi příliš rychle, tak se mezi sparťany ozývá "Kluci, pojďte si to dneska užít...". Jeden z nich přijede dopředu a "zle" se na dva jedoucí vpředu podívá :D. V tu chvíli další nastupuje. Po chviličce to zprava beru za ním. Jenže on posléze svěšuje nohy a čeká. Ocitám se s malým náskokem, taky svěšuju a přemýšlím... Mám nebo nemám? No co, poslední závod. O nic nejde. Využívám situace, kdy si balík užívá jízdu a předpokládám, že mě asi nechají. Nechali. Takže jedu tempo, né úplnou kaši, zas abych vydržel. Užívám si pocit z jízdy v úniku na takovém to zabezpečeném závodě, jízdou mezi doprovodnými policisty atd. Letos se mi nic takového nepodařilo, tak alespoň dnes na závěr :). Čekám, že mě dojedou ještě před vjezdem do Brd za Tění, ale nestává se tak. Nastávaj kopce. Bohužel teď nastává jediná výtka, kterou bych k tomuto závodu měl. Už jen jediný policista, který se mnou jel přes obce mě opouští a já chvílema dost dobře nevím jestli v těchto brdských silničkách jedu správně. Dokonce na jedné odbočce ukazuju a pohledem se ptám, když ještě za mnou je, jestli tam? Bez reakce, zřejmě taky příliš neví... No to je jedno. Šipky jsou, ale zrovna tadyta se mi zdála nějaká jinak namalovaná, tak jsem si nebyl jistej a zrovna do hroznýho kopce. Teď mi to ještě jede, kopec hezky vyjíždím svým 25km/h tempem v lese, osamocen, nikde nikdo. Počasí bída, ale neprší. Dlouhý mírný sjezd a rovinky, uzké silničky, v každé zatáčce na vlhku se docela bojím.

Přichází ostrá pravá, dobře zabezpečená a konečně policista. A teď je tu asi největší a nejtěžší kopec. Některé mnohaprocentní úseky jsou opravdu výživné, ale jede se mi dobře. V polovině kopce na kostkovém přejezdu fandí a fotí Míra Zbuzek :). Blížím se asi na nejvyžší bod závodu v Brdech, kde mi konečně taky hlásí z jiné motorky pro mě neuvěřitelnej náskok 4 minuty. To mě ovšem paradoxně trošku zpomalí, protože můj další cíl úniku byla Obecnice, kam je to už jen z kopce. Z Obecnice však vede snad ještě horší kopec. Zdaleka né tak prudký, ale dlouhý a hlavně rozbitý a pořád rovný. To už nohy cítím a zdá že se za mnou v dáli už někdo blíží. Ploužím se 19km/h. Ještě sjedu k v.n Pilská, kde je hodně ošklivá zatáčka plná mokrého listí, kde pomalu zastavím. Dojedu už né tak svižně do Lázu a na konci obce mě dojíždí tři sparťané. Můj krásný únik asi po 42 km končí. Užil jsem si ho. Nevydržím jim v háku však dýl než kilometr a od teď začíná pracovat proti druhá polovina výkonnosti cyklisty, psychika. Moje vytrvalost takového tempa bohužel není taková, jakou by to chtělo, takže takřka okamžitě nastává krize. Kopce mám težké problémy. Ale pořád to není úplně ta nejhorší krize. Ohlížím se a vydím 2 lidi. Sparťan (snad Matějka) a Beeda s kamerou na přilbě (snad hodí to video i sem na MyTreneek). Jedeme kolem občerstvovačky a začínáme obracecí okruh kolem kopce (částečně samozřejmě přes něj). Těmto dvou naštěstí ještě visím a jedu s nimi. Sparťan však dafektí, takže jedu jen s Beedou. Ten táhne špici jak drak, ale náhle zpomaluje. Říkám si on snad jede na občerstovačku...:) Ne, jen špatná navigace... Beeda by jel ještě jeden okruh :D. Nicméně hned se srovná a pokračujeme na zpáteční cestě do Lázu. A začínají opět kopce, kde se projevuje můj unik a odpadám. Posílám ho je samotného. Po chvilí mě předjíždí snad šestice s Okrem sparťanů jen a jeden jinej. Mé naděje na solidní umístění končí. No nevadí. Ani je nahákuju, teda asi na 200m :). Ještě u Pilské mě kdosi dojíždí. Toho neznám. Ale snad s ním pude jet. Ujíždí mi však z kopce do Obecnice. Už jsem ho nebyl schoen dojet a trápil jsem se dál do Kopce z Obecnice. Na vrcholu mě dojela asi 9-tičlenná skupinka, která jela celkem rozumně, tak jsem doufal, že s nima vydržím až do cíle a třeba se vzpamatuju a pár jich ospurtnu. Jenže trápil jsem se dál a když v Těni přišel déšť a vzápětí slejvák v Cheznovicích, krize neustávala a já se potřeboval najíst, odpadl jsem od nich. Zbyla mi už jen polámaná horalka, tak jsem jí v dešti do sebe nasoukal. Mimochodem cyklotyčky od Fly, co jsme dostali v tašce u prezence, byly vynikající. Nejlepší , který jsem kdy jed. Nevíte kde se daj sehnat? (Nebyly to myslityčky, ale nějaký jiný). Skupina se mi vzdalovala, tak jsem je nechal. Šotolina byla celkem bez problémů, dokonce mi, konec deště a blížící se cíl zvedly náladu a tím jsem se i trochu vzpamatoval. na výjezdu ze šotoliny fandí Jirka Karas :). Za chvíli vidím, že odpadl od skupiny příbramák, kterej se už v Brdech trápil možná jako já. toho ještě dám, věděl jsem že jedu na 21. místě, tak aspoň tu dvacítku. V dáli vidím defekt jednoho ze dvou sparťanů, kteří v tý skupině ještě byly. Čekaj na sebe. Už se mi jede líp, co kdybych je zkusil ještě dojet. Bohužel oni jsou ještě plni sil, takže po výměně kole odjíždí daleko. příbramáka předjíždím ještě před Plískovem a v dálce vidím sparťany. Ještě před Zbirohem je mám asi na 200m, ale to už neni šance. Do cílového kopce jedou svižněji než já. Nakonec překvapivě dojíždím na 19. místě, asi jsem špatně počítal. Líbí se mi, že každého závodníka, který jede do cíle ohlásí.

V cíli pokecám s pár lidma, a radši se jedu hned převlíknout. Vemu číslo a jdu na jídlo, které se podává v krásném stylovém prostředí i nádobí. Dávám si vývar a guláš s rýží. Pěkná porce, že to ani nedojím.

Prostě pěkně uspořádaná akce. Sparta to jednoduše umí.

Ani na vyhlášení a tombolu se dlouho nečeká, vše vychází podle časového plánu. Dokonce i v tombole jsem si vybral pěkné zimní rukavice Polednik.

A to je konec této sezóny, shrnuto 11937 km a nějakých 425 hodin. Teď alespoň tři týdny volna a od listopadu začínáme znovu :)

Vaše reakce:

Reakce jsou řazeny od nejstarších po nejnovější.
-Přidat příspěvek
Přidání příspěvku
Jméno (nepovinné, ale podpis je vítán):

Email:

Nadpis vaší reakce, téma:

Text (povinné):

Reakce na příspěvek č.
Pokud chcete reagovat přímo na konkrétní příspěvek vložte číslo tohoto příspěvku.
(nebo stačí kliknout na odkaz Reagovat a číslo příspěvku se doplní samo).

Váš email bude ochráněn před spamovými roboty.

Webmaster si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky smazat.
To se týká hlavně vulgárních, komerčních, nesmyslných a lživých příspěvků.

Obohaťte své texty o tyto smajlíky:
Www
Opište kód z obrázku A proč jako?
Ptáte se proč opisovat kód z obrázku? Protože, nebýt tohoto kódu měli bychom tu plno nesmyslných příspěvků od spamových robotů, kteří denně procházejí internet a vyplňují samými nesmysly všechny možné formuláře. Jenže u nás narazí. Nedokáží totiž (narozdíl od člověka) přečíst text schovaný v obrázku. Oni ho vidí pouze jako obdelník s neznámým obsahem

Sparta Junior

Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893
Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893 24. 06. 2022
sparťanské sportovní oblečení na kolo, fotbal, hokej, atletiku a originální dárkové zboží nejen pro Sparťany najdete ...více

CYCLE PARKING - stojany na zavěšení jízdních kol
CYCLE PARKING - stojany na zavěšení jízdních kol5. 08. 2021
jedinečný systém zavěšení jízdních kol a koloběžek od Sparta cycling.
Univerzální venkovní stojan pro 7 ...více

Reakce u článků

elizabethju6: West virginia personals craigslist west virginia personals
Ultra hd 4k quality porn to stream for free on porndig
Přidáno 28. 03. 2024 ke článku: Kontinentální tým AC Sparta Praha začal přípravu na sezónu 2024 v Chodovaru > Reakce

cliffordxl1: Nervous straight guy s first blowjob from a man pornhub
Uncensored cartoon porn no censorship is present in these
Přidáno 28. 03. 2024 ke článku: Vítězem bude každý kdo stane na vrcholu novoročního Žďáru. > Reakce

Příspěvky z fóra

Eliška Karlíčková: POTŘEBUJETE FINANČNÍ POMOC?
Ste v ťažkej finančnej situácii? NOVAPUJCKA.CZ@GMAIL.COM.

Potrebujete urgentné peniaze na realizáciu svojich projektov? Koľko potrebuješ? Chcete ho dostať do 24 hodín? Ponuka úveru začína od 50 000 Kč do 30 000 000 Kč s ...[zkráceno]
Přidáno 12. 03. 2024 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno

Eliška Karlíčková: POTŘEBUJETE FINANČNÍ POMOC?
Ste v ťažkej finančnej situácii? NOVAPUJCKA.CZ@GMAIL.COM.

Přidáno 12. 03. 2024 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno

Nejnovější diskusní vlákno:
Kniha hostů - stálé vlákno

Zobrazit všechna vlákna ve fóru